Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2009 11:11 - АЗИС: ИМАМ НОВА ПЕСЕН ЗА ЛЮБОВ, А СЪРЦЕТО МИ Е СВОБОДНО
Автор: mite016 Категория: Новини   
Прочетен: 1014 Коментари: 1 Гласове:
0



image
- Здравей, пиленце! Как си, има ли новини около теб?
- Виж как ме улучваш! Преди 20 минути записах нова песен! Бърза е, ритмична... жестока е! Моя е музиката, а аранжимента направи Мартин Биолчев. Записах при Дани Милев, негови са бек вокалите и доброто отношение най-вече – когато и да реша, вратата му е отворена за мене. Тоест, когато избухна в нещо такова, аз знам къде да отида.
- А как точно избухна?
- Ами стоях си вкъщи и гледах телевизия. И изведнъж сякаш самият Господ ми спусна една фуния отгоре – просто чух мелодията. Грабнах телефона и я записах на рекордера. Пет минути по-късно измислих и думите, и те дойдоха като чудо. Обадих се веднага на Марто, в истерия, и му казах: „Записвай ме бързо, не ме интересува как, докато не съм забравил нещо!” И пет минути по-късно той пък ми пусна демото, веднага го беше направил, с моя глас. И аз откачих.
- Значи през пет минути се раждаха идеите?!
- Точно! Кълна ти се, бе, човек – така се бачка, наведнъж! Аз не мога бавно да работя.
- Как се казва парчето?
- „Обичам всичко, което си ти”.
- Реална любов ли го вдъхнови?
- Ами не, в момента няма никой до мен...
- Моля?
- Да, от месец и половина вече съм сам. И по-добре с е чувствам: виж какви песни правя. Не може да е само хай, само нагоре да се върви, искам да съм щастлив, но и нещастен понякога, за да я има точно тази турбуленция, която мен ме движи.
- В момента не те чувам да си нещастен.
- Не съм, така е. Добре се чувствам и просто чакам друг човек да премине през живота ми.
- Благодаря ти, че си толкова активен в нашия сайт!
- Няма защо, с удоволствие си пиша с феновете.
- Изпращаш ли им лични съобщения?
- Не, не бих искал да ме разберат неправилно...
- Сигурна съм, че няма да се случи нищо подобно! Те не могат да ти изпращат ЛС, но ако ти решиш да пишеш на някого, точно той вече ще има правото да ти пише лично – ти решаваш. Вече можеш да качваш и снимки в галерията си, а скоро ще заработят и блоговете. Там ще можеш да правиш теми и да ги коментирате с нашите потребители.
- Чудесно, непременно ще вляза, аз и без това влизам често и следя какво се случва при вас.



Тагове:   Азис,


Гласувай:
0



1. анонимен - vanq
05.01.2010 08:05
Azis e naivelikia pevec na Balkanite
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mite016
Категория: Новини
Прочетен: 254499
Постинги: 162
Коментари: 89
Гласове: 96
Архив